Kollage

Sitter och funderar på om jag ska åka och se Kaizers i Oslo den 23.e oktober.. De ska göra 7 shower i Norge för deras största fans, då de ska spela låtar som de varken har på albumen och som de inte brukar köra live. Det skulle vara nåt helt fantastiskt att få se det och när det dessutom är i deras hemland med riktigt trogna fans. Vilken stämning det kommer att vara!

Konserten kostar 320 kronor och tåg fram och tillbaka 305 kronor, vilket blir 625 kronor totalt. Dock måste jag vara själv på tågstationen i ca 6 timmar om jag inte får med mig någon mer, vilket är en aning trist.. Men vad gör man inte för Kaizers;)


I´m pretty sure I´ll go.. oow! Längtar.

Kommentarer
Postat av: Johan Sundqvist

Tjo,Göres?



(Lejon200 från match)

2008-10-12 @ 23:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0