jahaja

i fredags åkte jag till slut till Stefan för att kolla på Sex and the city filmen med han och syster. Helt jävla underbar film!!! Jag är kääääär.. Sen träffade jag Ricoh lite snabbt, pratade om allt mellan himmel o jord. Tillbringade senare ca halva natten i bilen då ja skulle hämta syster o hennes pojkvän, men de bestämde sig för att stå mitt i stan o bråka till 4. O eftersom jag intalade mig att snaaart är dem klara så stannade jag.. Illa!

I lördags åkte jag till Hugo vid 6 för att äta en födelsedagsmiddag med Victor och Emelie.. Riktigt trevligt och mycket öl blev det. Sen började alltfler folk ramla in och det blev en riktigt bra utekväll. Pratade t.ex ut med Thomas och kan från o med i lördags prata med honom igen.. Förhoppningsvis kan vi bli lika bra vänner som innan vi blev tillsammans. Vi var såååå mycket bättre vänner än vad vi var i ett förhållande. Tänk att man ska inse det så sent.. Sen fick ja dock nån konstig snefylla o sa saker till Ricoh som ja inte har en aning om var de kom ifrån. haha de lät som att ja va en svartsjuk flickvän eller nåt. Jag ber än en gång om ursäkt för detta till dej Ricoh.

Söndagen kan beskrivas med två ord: sängliggande och illamående.

Aja idag har jag vart med Emelie och Lina på hugos o fikat. Även Victor kom förbi.. Det var riktigt treligt med mycket skvaller och skitsnack. haha ibland e de skönt att ventilera sina känslor. När de gick satte ja mig vid syster, tora och sofie som även dem var där:)
Kvällen spenderades med tv-tittande, Top model & Vem kan slå Filip & Fredrik? Riktigt underhållande, utmanaren var nod dock de sliskigaste, äckligaste ja sett.. Godkänd slapp dag helt enkelt. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0