Tisdag 23/9

Godnatt


Dagens mående: Förvirrad & förslappad
Dagens borde: plugga
Dagens frisyr: ostyrigt
Dagens klädsel: chinos och svart linne från monki
Dagens planer: non whatsoever
Dagens materiella vill ha: ja vill ha pengar:P
Dagens mat: pannkakor
Dagens längtan:
närhet
Dagens fundering: det finns en hel del tankar som kretsar i mitt huvud för tillfället
Dagens beroende: sömn & närhet 
Dagens tråkigaste: att jag inte jobbade och tjänade pengar
Dagens film: Morden i midsommer marathon
Dagens låt: Kaizers Orchestra - sjette sansen


Ska snart lägga mig och slökolla lite på idol som jag spelade in tidigare ikväll innan det är dags att slåss med kuddarna. Det är dock en sak som jag grubblar över väldigt mycket för tillfället så vet inte hur det kommer gå att sova. Pratade en del med Thomas idag, mitt ex. Det var riktigt trevligt och känslor som tyvärr inte helt svalnat bubblar upp igen och blir starkare. Saknar honom..

Är medlem på lastfm.se en sida där man kan se och lyssna på vad andra människor lyssnar på för musik. Man får en lista över alla band och låtar som man spelar i media playern eller vad man nu använder för program. Har blivit en aning beroende av det och sen jag blev medlem i slutet av juli har jag lyssnat och skrobblat över 22.000 låtar^^ Har även fått ett fint diplom:


Hur kunde det hända igen?! Nio elever på en finsk skola har idag blivit mördade av en annan elev. Läste precis att han dog av sina skador som han orsakde själv.. På ett sett hade jag hellre sett att han överlevt och fått plågas av det han gjort, men samtidigt är samhället så lamt idag så han skulle nog få en klapp på rumpan och gå fri inom ett år. Idag sörjer vi istället för de nio oskyldiga liven som helt plötsligt rycktes bort..



Har gått upp för någon timme sen, och det känns otroligt illa att ha missat så mycket  av dagen. Men samtidigt kände jag att jag behövde sova ut. Jobbet tar livet av mig:P Sitter just nu och äter frukost eller lunch kanske låter bättre vid den här tiden, och lyssnar på mina underbara Kaizers. What else? ;)


Idag har jag än så länge inga planer alls.. Får se vad som händer. Kanske ska ta mig i kragen och göra skolarbete? Det vore ju på tiden om inte annat. Jag har en tendens att skjuta upp på skiten. Tyvärr.. Aja nu ska jag hoppa in i duschen sen får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0