Tisdag 7/10

Började dagen med att skjutsa syster till tandläkaren. Fick sitta och vänta i cirka 20 minuter, sen bar det av hemmåt igen. Väl hemma gjorde jag mig iordning och stack en snabbis till arbetsförmedlingen för att meddela dem att jag inte är intresserad av jobbgarantin för ungdomar.

Detta på grund av att jag redan har jobb på Willys och pluggar samtidigt. Jag har inte tid att gå på möten 2-3 gånger i veckan a 2 timmar. There´s no way!

Efter det har jag bara njutit av dagen med en morden i midsommer film och god frukost, och senare lite studier. Jobbade även senare till 18, kom hem och duschade och nu sitter jag här och myser. Det har jag tänkt göra tills jag ska till Thomas och se klart Sex and the city-filmen klockan 8.

Nu ska jag fixa mig lite och slappa till toner av Kaizers:) Skriver kanske några rader senare.

Kom hem från Thomas för inte så längesen. Kollade klart på SATC filmen som vi påbörjade förra söndagen.. Helt fantastisk film! Skrattade även ikapp till roliga idol och parlamentklipp. Skönt att det känns så avslappnat mellan oss måste jag säga. Ska snart sova tänkte jag men är inte så jättetrött så gör den här knäppa listan för att fördriva lite tid.. Haha!

Vem:
Saknar du:
Farmor
Rörde dig senast: Thomas
Vill du slå: Ingen
Kramade du senast: Thomas
Vill du prata med: Amy
Skrek du på sist: Molly
Vill du bli galet full med: Emelie, vi har otroligt roligt varje gång vi blir galet fulla!
Gjorde dig riktigt glad senast: Thomas, men det var ett tag sen.
Fick du sms av senast: Malin
Ringde dig senast: Syster
Är snyggast: Adam Garcia och Adam Brody (bland kända män) annars får jag nog säga Thomas, bland de i min närhet.

Sådär då var jag klar med det, dock inte mycket tröttare.. Aja jag lägger mig och kollar på en Midsomer film så somnar jag nog sött snart. Godnatt med er! Den andre Er meg.

Kommentarer
Postat av: Zlacko

En blink är alltid trevligt! Din blogg likaså. Hur är läget?

2008-10-09 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0