Söndag 19/10

Fredag: Jag gick som sagt ut på harrys med Jessica och Ida. Som jag sa i fredags blev det en nykter kväll dock dansade jag ändå. Vem behöver vara onykter för att dansa? Jag vet att jag inte dansar snyggt, men poängen med att dansa är ju att ha kul, inte att uppmuntra killar att börja klänga på en:P Ha-ha!

Lördag: Jag mötte Emelie och JeanetteHugo klockan 7 för en festlig kväll. Em är alltid lika snäll och bjuder på dricka så det blev en aning mer blöt kväll än dagen innan. Klockan 2 stängde Hugo och det var dags att gå hem, men till min stora förskräckelse ösregnar det! Hade ingen lust att gå hem och inga pengar att ta taxi så jag får den inte alltför smarta idén att gå till mitt ex Thomas som bor i centrum.
Men väl där upptäcker jag att han inte är hemma, så jag ringer honom och får veta att han är hos Marie och inte ämnar komma hem. Jahopp va ska man göra nu tänker jag? Ringer runt till lite människor jag vet har körkort men ingen kan hämta mig. Till slut ringer jag pappa som säger åt mig att ringa taxi som han så snällt betalade. Ibland är min pappa alltför snäll:)


Idag: Vaknade rätt sent, halv tre för att vara bestämt, och gick upp och duschade. Vid fem åt vi hasselbackpotatis men löfbiff, cafedeparissås och vitlökssmör. Gud vad jag älskar söndagsmat:) Klockan sex åkte jag och hämtade upp Emelie och Jeanette vid Östenssons på Väster. Vi köpte lite godis och sen åkte vi till Champs och delade på en familjepizza. Ha-ha kan jag vara tjockare idag?

Vid halv åtta satte vi oss i ishallen för att kolla på Victor när han spelade hockeymatch. Den här gången var det inte lika kallt. Jag hade för en gångs skull klätt mig rätt, mjukisbyxor, två par strumpor, långärmad t-shirt, tjock tröja och jacka. hehe nästan så man svettades istället:) Men bättre de än att frysa.. Victors lag förlorade som alltid, men de är alltid underhållande att se. Ha-ha! Skadeglädje..

Ne nu ska jag sova, ha de gott!
Btw, bara 4 dagar kvar till jag åker till Oslo och ser Kaizers! IIIh!

     

Kommentarer
Postat av: Ricochet

hej hej! hoppas du har haft en trevlig helg!

Jag har tänkt lite mer på din design, och det kan ju antagligen vara ok att använda bilder från tex Rockfoto, särskilt om du själv inte har några egna bra, och pressfoton är ju sällan särskilt roliga. Är vi bara tydliga med credit och copyright så borde det ju gå bra, folk snor ju bilder till sina bloggar hela tiden...

2008-10-20 @ 11:09:21
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Blowie and Sucky

Du har väl inte missat våran supersexiga sexblogg? Vi älskar sex och vi vet att du också gör det!



Vi syns hos oss!

Blowie and Sucky

2008-10-30 @ 23:21:35
URL: http://blowieandsucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0