Onsdag 15/10

Idag börjar Kaizers sin turné i Norge! Åh.. vad jag är avundsjuk. Men det är endast 8 dagar kvar tills jag åker till Oslo så jag får fortsätta vänta och längta:)

Kort sammanfattning av gårdagen:
- Åkte till veterinären med Molly, sötisen var livrädd. Fick nån spruta mot sin skendräktighet.
- Pluggade lite geografi, det tar aldrig slut!
- Följde med syster till gymmet men mitt kort har avaktiverats så blev ingen träning för min del.
- Började läsa epilogen till wheel of time-serien och somnade runt 9-tiden.

Idag vaknade jag kl. 9, hör och häpna! Myste med Molly och satte på Kaizers på högsta volym. Passar på när ingen annan är hemma. Klockan ett åkte jag och hämtade upp syster och Ida för en fikastund på Hugo. Alltid lika trevligt att få sitta där och tjöta. He-he!
Sen bar det av till banken för att växla in mina danska kroner sen Kaizerskonserten på Vega i april. Jag har svårigheter att komma till skott ibland;) Dock tog de inte emot mina utländska mynt, så jag får skramla ett tag till. Efter det gick vi till ungdomsmottagningen. Finns det något värre ställe?!

Nu ser jag fram emot att maten ska bli klar, schnitzel med färskpotatis och pepparsås. Mums! Sen ska jag sätta mig med mina älskade skolböcker i några timmar. Ciao for now!

Kommentarer
Postat av: John

Den 23 Okt kommer jag vara i Oslo i norge. Jag ska nämligen dit och jobba. Man kke skulle ha haft biljetter och tagit ledigt på torsdag :)

2008-10-16 @ 00:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0