lördag 25/10

Godkväll alla glada! Jag har äntligen fått sova i min sköna säng igen.. uff vad jag har saknat den! Jag är jättetrött och tänker snart lägga mig att sova igen eftersom jag måste jobba klockan 07.50 imorgon. Men tänkte bara titta in här och skriva några rader innan jag lägger huvudet på kudden och drar min kos till drömmarnas land. He-he

Eftersom jag bara ska vara här i någon minut så ska jag inte skriva om den fantastiska Kaizerskonserten än.. den är värd mer av min tid och resan har en hel del detaljer som jag vill delge er. Ni får vänta tills imorgon när jag är hemkommen från arbetet. Hoppas ni kan bärga er;P

Jag ska istället prata om min lördag. Vaknade klockan 11 och gjorde mig iordning för att åka med familjen till Linköping. Fick min första lön igår så tänkte att varför inte spendera lite av den. (som att ja inte spenderade mycket nog i Oslo, men det får ni höra om imorrn:)). Köpte iallafall ett par skor som jag kan ha i höst, riktigt varma och fina. Hittade även ett par riktigt snygga jeans och en cardigan. När vi kom hem blev det pizza för hela slanten och sen åkte jag till Fredrik för att se på film. 27 dresses blev det, en underhållande lättsam film om en tjej som är så osjälvisk att hon glömmer bort sin egen lycka, samtidigt som hon drömmer om sitt egna "happy ever after", som aldrig verkar komma.

Allt som allt en lyckad dag. Nehej gott folk nu ska jag brottas med kuddarna, ska bli så skönt! Gonatt

Kommentarer
Postat av: Majken

åh vad glad jag blir av din header! Jag skall klicka mej in hit så ofta jag bara kan nu haha :)



lätt att vi syns på nalen! längst fram!

2008-10-28 @ 22:42:00
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0