Torsdag 6/11

Har inte uppdaterat här på ett tag, men jag väntar på min design fortfarande som ska ge mig den inspirationen jag så desperat behöver i min alltför gråa vardag. Bloggen är lite väl svart just nu, dock har den ju väldigt vackra bilder:)

Tänkte bara titta in och meddela att jag imorgon åker till vår kära huvudstad Stockholm för att än en gång i år se Kaizers. Ja mina nära och kära har redan poängterat att jag lagt en otrolig summa på mitt absoluta favoritband detta året, men är man besatt så är man.. Åh jag är så lycklig att allt löste sig till slut, för några timmar sen trodde jag att jag skulle få spendera morgondagen med att slå huvudet mot väggen i vemod. Haha, som tur var blev det inte så(både för mig o väggen;)) Ahhh! Jag kommer inte kunna somna nu, är alldeles för uppspelt:)

Hoppas jag träffar alla trevliga människor jag pratat med över internet som jag vet ska dit imorgon. Vi ska rocka som aldrig förr! Vi måste visa Kaizers att Sverige är ett ställe att lita på så att vi nästa gång kan få en 80-20%-lista också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0