Top 5!

Majken frågade mig tidigare idag, eller igår kanske jag borde säga, vilken bild med Kaizers jag tyckte bäst om som finns på DMA (kaizersida). Jag kunde ju inte göra det lätt för mig. Inte när det gäller något sånt här. Så jag sökte sida upp och sida ner och fastnade för ca 1000 bilder, haha! Jag sparade dessa i en speciell mapp och sen raderade jag smärtsamt bort bild efter bild tills det bara fanns 5 kvar. Kan lova att de sista 10 jag var tvungen att ta bort sved ordentligt.. Här kommer iallafall min top 5:

Nummer 5:


nummer 4:


Nummer 3:


Nummer 2:


Och nu till nummer 1!


Så, varsågod Majken, kanske lite mer än vad du bad om, haha.. Men hoppas du fick svaret du sökte;)

Kommentarer
Postat av: Majken

Jag vet, det var ingen lätt sits jag satte dej i! Den när janove är så supersvettig är en av mina favoriter också. Sånn känsla i den! =)

2008-11-27 @ 08:41:04
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: frieda

Härlig blogg!!

2008-11-27 @ 09:54:11
URL: http://frajdass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0