Fredag 7/11

Jag ska om några timmar vara ute på vägen tillsammans med syster och hennes pojkvän för att åka till Stockholm, Nalen, Kaizers:D Som jag sa igår har jag knappt kunnat sova alls inatt.. Vad jag vet just nu så ska vi åka ungefär klockan 4, så jag kommer vara en aning stressad. Vill ju ha en bra plats idag! Visst jag stod inte direkt fel inne på sentrum scene heller, hade bara 3 personer framför mig fram till stängslet. Jag var bara tvungen att stå precis framför Janove, annars fanns det plats vid stängslet lite längre ut på kanterna när jag kom in. Jag är en aning envis^^

Hittade en intervju från tysk TV med Janove, tänkte att ni skulle få ta del av den, men den verkar inte fungera.. Ni får helt enkelt gå in på kaizers.no och gå genom deras länk om ni vill se. Haha jag älskar hans svar.. "That´s the problem, if you ask me.. And you did" Jag kan inte sluta le idag.. Iiih! Känner på mig att konserten idag kommer bli nånting extra..
Nu ska jag fortsätta kolla på Viva la Vega och sen är det dags att se konserten från Köln, måste ju tagga upp mig:) Inte för att det direkt behövs mer.. Ha-ha!
(Ord på norska) How to say that this band sucks?
Janove -"De lukte drit" Haha!

Kommentarer
Postat av: Majken

BRA!!! :D SE YOU THERE KAIZER!!

2008-11-07 @ 12:00:15
Postat av: Majken

det är så sjukt att du säger det för jag har gått och funderat på precis samma sak!! :D Lätt att vi skall åka på alla deras spelningar i sommar. Vi gör det!!!!

2008-11-10 @ 17:52:06
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Majken

Lätt :D så fort de har en efterfest skall du och jag vara där!!

Msn krånglar för mej men skall skicka över allt så fort jag kommer in :)

2008-11-10 @ 18:50:59
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0