Fredag

Idag har jag rensat iordning hemma för att försöka få lite mer ordning bland mina mappar och papper. Resultatet blev super! nu slipper jag leta som en tok i ett hav av papper när jag ska ha någonting i mitt rum. Annars har jag bara kollat på film, blev The mask med Jim Carrey & Cameron Diaz. Måste bara säga att f*n vad het Diaz är i den filmen. Längesen jag såg den filmen så blev chockad när jag först såg henne.
Nu har jag precis sett Let´s dance. I väntan på resultatet om vem som åker ut småkollar jag lite på Hjälp. Det är underbart roligt ibland men börjar tröttna på han som blivit av med sin penis och fått bröst. Ser inget roligt med honom. Man tyckte bara synd om honom i början men nu är man trött på att han inte står upp för sig själv och försöker ordna till sin situation. Nog om detta. Undrar vem som åker ut i let´s dance, det är ju skitsvårt idag. Tycker om allihop! Men om man ska gå på dansen är de ju Karl petter som ska åka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0