Vad har hänt..

Jag måste ursäkta mig för att jag än en gång måste skriva en liten resumé om vad jag har gjort de senaste månaderna då jag varit frånvarande från bloggen.. Här kommer det iaf i punktform:

*Var i Vega, Köpenhamn och såg Kaizers med Malin!
*Syster fyllde 18 år
*Tagit studenten
*Varit på Liseberg med Syster och Tora
*Gett mig in i ett förhållande
*Firat midsommar på Öland
*Varit på Peace&Love festivalen och campat i 5 dygn. Fick även där njuta av mina favoriter Kaizers!<3



Ska nu försöka hålla bloggen uppdaterad så att ni kan få lite mer detaljerad information om vad som händer i mitt liv;P Känns otroligt sorgset för mig att bara kunna berätta om dessa händelser i små korta notiser..Så detta är en läxa för mig att lära.. Jag har bara mig själv att skylla^^

Idag ska jag iaf ha picnic med pojken,. Ha det gott tills nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0