Trött!

Jag har totalt vänt på dygnet.. Somnar väldigt sällan innan klockan 3-4 på natten och såklart är jag en mumie om jag går upp innan 12. Idag var jag dock tvungen att gå upp klockan halv 9 för att jag skulle på basinformation på arbetsförmedlingen.
Kan någon tala om för tanta som höll i informationen att den är otroligt ointressant att lyssna på. Jag höll på att somna redan efter 5 minuter och efter det var det en kamp mot klockan.. 1 minut till tänkte jag under hela den 1½timmes långa föreläsningen. Och nu tänker jag: "Vad ska jag göra med den infon?" Och det allra värsta är att man måste gå på samma information flera gånger om man inte lyckas få tag på arbete.
Så nu blir de arbetsjakt för fulla muggar! Jag har som mål att aldrig behöva gå på den där igen.. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0