Helgen

Helgen har varit en annorlunda upplevelse. I fredags åkte jag, Tora och syster till Stefan för att förfesta innan det var dags för Harrys och skumparty^^ När vi kommer dit ligger Stefan redan deckad över toan, stackarn.. Vid elva är det dags för utgång och på vägen till Harrys blir vi stoppade av polisen. Man får nämligen inte dricka på torget. Så vi fick bestämma oss för att antingen slänga drickan eller betala 800 kronor i böter. Så utan dricka gick vi vidare mot Skumpartyt där vi hade otroligt roligt tills klockan 1 då våra magar skrek efter skräpmat. Helt dyngsura står vi i kön till Peckas för att få en pommesbricka med currysås (som mina fingrar stank otroligt äckligt efter hela gårdagen). Efter det satt vi och frös utanför Stefans port då vi lämnat våra jackor hos honom. Men 30 minuter senare öppnar hans mamma porten och vi är räddade.
Nu var det dags att hitta ett sätt att ta sig hem, och medans vi funderade på detta får jag ett sms av Thomas. Han chockerar mig genom att för första gången säga att han älskar mig!! Hur ska jag reagera? Vad ska jag svara?! Tyvärr har jag inte så starka känslor för honom än, så jag undvek det hela. Vilket ledde till att han blev sur och besviken. Så hela gårdagen var ett enda stort tjaffs.. Men till slut kunde jag övertala Thomas att mina känslor r väldigt starka för honom men inte lika extrema som hans än. Så nu är allt bra igen^^

Just nu väntar jag på att vi ska börja grilla och att Thomas ska komma hit och joina oss. Vi ska förmodligen iväg senare och umgås med några av hans vänner. Får se vad som händer..

Måste bara få klaga över det svenska vädret när jag ändå är igång. Det är mitt i Juli och förrut när syster och jag satt på hamnkrogen och fikade fick vi ha filtar på oss och även då frös vi! Det ska inte behöva vara så.. Usch! Och inga pengar har jag så det blir ingen sista minuten resa för min del heller.. suck**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0