Fredag

Torsdagen blev totalt lyckad till slut.. Åkte till varamon med pojken och badade, måste åtminstone ha varit 20 grader för jag fick inte kramp;P haha Sen åkte vi hem till honom där jag för första gången fick träffa hans föräldrar.. Dock gjorde jag väl inget strålande första intryck då jag kom helt osminkad o jävlig,.
Sen såg vi på dotchball som gick på TV, otroligt rolig film det där! Hade det riktigt mysigt.. Längtar redan tills på lördag då jag får träffa honom igen!

Idag har jag ännu inga planer.. funderar på att ta en skön slappardag och kolla på lite bra filmer o bara mysa. Dock brukar man alltid få lite panik över att man måste hitta på något på fredagar så får se hur dagen ter sig. Nu ska jag iaf sova.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0