Den som gav dig en dröm, gav dig en lögn

Kom igen Sommar!!!! Det är idag den 18.e Juli och svinigt kallt och regnigt väder. Börjar tröttna på detta rejält. Är blek som en annan isbjörn, detta gör mig deprimerad!

Var precis på stan och uträttade några ärenden. Blev lösögonfransar, nya svarta leggings och en gul top.. Jag vill ha pengar! Har inte råd med annat än nödvändiga grejjer för tillfället. Men syster, jag och Tora har gjort upp en plan. Spara pengar som fan och shoppa loss i Göteborg till hösten så att fingrarna och plånboken blöder! Ser jag fram emot: )

Ikväll blir det att åka till Oscar och umgås med gamla klasskamrater, spela sällskapsspel och ha det allmänt trevligt. Hoppas ni alla får en skön Fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0