Bionight

Igår var vi på bio, några såg Sex and the city och jag och Thomas såg Narnia, prins Caspian. Blev så otroligt trött på fruntimren som följde med.. Jag och Thomas körde 2 olika bilar och såklart var det vi som fick tjata struparna hesa för att få ynka 30 kronor i bensinpengar från var och en. Det täcker knappast bådas bensinkonsumtion.. Och för att göra det hela ännu värre så var det han och jag som fick betala parkeringen också! Nej nästa gång får de allt ta bussen.. Jag är oerhört trött på att jämt bli utnyttjad. Punkt.

För att bli lite mera positiv så kan jag säga att Narnia var bättre än vad jag trodde den skulle vara.. Kan ha berott på att jag hade NOLL förväntningar på den.. Tyckte den förra var ganska intetsägande. Och så var det mysigt att bara få sitta bredvid pojken i hela 2 timmar och 25 minuter, mys! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0