Badtunna & sällskapsspel

Igår blev det en resa ut till Oscar för att bada badtunna, äta kräftor och spela sällskapsspel. Det var otroligt roligt! Har inte skrattat så gott på lääänge.. Twister var en solklar vinnare igår. Snacka om att man är vigare än man tror.. Jag vann två gånger av tre. Anledningen till att jag inte vann alla gånger var att jag fick som uppgift att sätta foten på grön som var på andra sidan mattan med Oscar och Malin ivägen;P Det var verkligen mission impossible. Men jag är nöjd ändå^^
Här får ni några sköna bilder från gårdagen. Håll till godo.

Måste även be om ursäkt för att jag skrev badtunne och filmkväll inatt.. Det verkar som att jag var tröttare än vad jag trodde. Badtunne och spelkväll ska det iaf vara. My bad^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0