Tack Kristina!

Tack Kristina för Kaizerskonserten från Öyafestivalen nu i somras.. Dock var det något konstigt med formatet så det fungerar inte att bränna ut den på dvd, vilket är lite synd.. När jag testade blev det jättebra ända fram till de sista 4 låtarna, då börjar ljudet och bilden hoppa fram och tillbaka som om det vore hack i skivan. Jag får helt enkelt se hela konserten utan de 4 sista låtarna på TV och resten här på datorn, haha!

Nu ska jag ner och mysa framför TV.n med chips(!) och godis.. Det var evigheter sen jag åt chips! Ska bli underbart.. Föräldrarna och syster är ute och roar sig så jag bestämde mig för att ha en stillsam myskväll med mig själv. Såklart är ju även Molly här. Det blir nog att titta på Idolfinalen, där jag hoppas att Alice vinner (inte för att jag skulle köpa varken Kevins eller Alice skiva så egentligen gör det ju mig detsamma, men ska man kolla måste man ju hejja på någon). Sen ska jag nog se Vega dvd.n på högsta volym! Vad ska ni göra denna fredagskväll?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det är du som ska ha tack therese för den fina vega- och nalen-dvd:n! :) Att det hackar i slutet visste jag inte det har den inte gjort hos mig :( Trist!! Jag har inte prövat att bränna ut den, men nu när du säger det vore det ju bra ifall datorn skulle få för sig att braka... Synd att dte inte går bara :( Kaizers skulle kunna göra sig en rejäl hacka på att sälja sina konserter. Jag skulle köpa varenda en! Vi får föreslå dem det :)

2008-12-13 @ 15:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0