lyckan vänder

I fredags hade jag först en heldag med Emelie, en helt underbar tjej som får mig på gott humör. Vi gick på stan och shoppade kläder och alkohol för kvällen som blev totalt lyckad. Träffade Lollo ute, Thomas före detta och hon visade meddelanden från Thomas där han skrev att det inte funkade mellan honom och mig och att han ville ha tillbaka henne. Detta cirka en månad innan vi gjorde slut.. Fick mig att inse hur feg han verkligen var som inte kunde säga detta till mig. Han var istället frånvarande och ville till slut ta en paus.. vilket gjorde att jag gjorde slut med honom. Så jag är väldigt nöjd med fredagen då jag till slut fick ett svar på vad som hände mellan mig och Thomas.
Senare på kvällen träffade jag även Ricoh, min första kärlek. Vi var tillsammans i 4.an och 5.an och frågan är om man vet vad kärlek är i så unga år.. Men spelar det någon roll egentligen hur man ser på det? Kärlek i alla åldrar kanske bara är en illusion. Vi gick iaf hem till honom och drack vin och åt pizza och pratade om gamla goda tider.. Oerhört trevligt.

Dagen efter träffade jag Ricoh igen och vi gick och såg The dark knight på bio. Heath Ledger var helt fantastisk! Det var en hyffsat bra film,. Det som tar ner betyget är att den är sååå lång. Det blir lite löjligt.. Men Ledgers insats gör den mycket väl sevärd! <3

Idag är det måndag, vilket innebär att skolan börjar imorgon. Jag har dock fortfarande inte fått någon information om att jag ens ska börja imorgon så ska ta och ringa till skolan idag och fråga vad som sker. Annars ska jag plugga lite idag. Fick en uppgift under sommaren och som vanligt väntar jag till sista dagen till att ta tag i den;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0